ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ

Τα «Ελλήνων Δρώμενα» επιστρέφουν

Τα «Ελλήνων Δρώμενα» επιστρέφουν

Η σειρά ντοκιμαντέρ «Ελλήνων Δρώμενα» του Αντώνη Τσάβαλου είναι το λαογραφικό μουσείο που πρέπει οπωσδήποτε να επισκεφτείτε, έστω και στην τηλεόραση. Μπαίνοντας στον έκτο κύκλο, αυτή η εκπομπή της ΕΤ3, μία από τις καλύτερες ενός καναλιού που έχει εμμονή με την παράδοση, αλλά όχι πάντα με τον τρόπο που θα την παρουσιάσει σε ένα πιο νεανικό και ανήσυχο κοινό, υπόσχεται άλλη μια σειρά διατριβών στην –χαμένη στο χρόνο– πολιτισμική έκφραση του καθημερινού ανθρώπου. Ο έκτος κύκλος, που ξεκινάει την Κυριακή 27/1, θα ταξιδέψει από την Κρήτη ως τον Έβρο και από το Ιόνιο ως το Αιγαίο για να καταγράψει μέσα από τους ίδιους τους φορείς της παράδοσης πώς διατηρείται η μουσική, ο χορός και άλλες διαχρονικές μορφές έκφρασης. Για να εκτιμήσετε μια τηλεοπτική δουλειά που δεν κρύβει την επιμελή προετοιμασία της, παρακολουθήστε περσινά επεισόδια στην WebTV της ΕΡΤ…

Νίκος Βουλαλάς (περιοδικό ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ 18-1-2013)

————————————————————————————————————————————–

Περιοδικό ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ Τα καλύτερα της σεζόν 2011

Ο Νίκος Βουλαλάς αξιολογεί την τηλεοπτική σεζόν και βγάζει το δικό του top 15 της χρονιάς που μας πέρασε:

1. Ουκ αν Λάβοις Παρά του μη Έχοντος (MEGA)
Ο Γιάννης Τσιτσώνης και ο Γιώργος Φειδάς μάλλον έχουν βαρεθεί να ακούν ότι έκαναν το ελληνικό «South Park», αλλά αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο. Σε μια ιδανική τηλεόραση, θα συνέχιζαν για τόσες σεζόν όσες και το πρότυπό τους.
2. Δελτίο ειδήσεων ΑΝΤ1
Η Μαρία Χούκλη παρουσίασε ένα δελτίο ειδήσεων όπως ακριβώς το εννοούν οι πολιτισμένοι άνθρωποι στον δυτικό κόσμο.

3. Food and the City (MEGA)
Βασίλης Καλίδης: Ο καλύτερος οδηγός πόλης -μετά τον δικό μας εννοείται. 

4. Το Νησί (MEGA)
Ας βάλουμε στην άκρη τις αφέλειες του τύπου «προάγει ανθρωπιστικές αξίες». Απλώς, έτσι πρέπει να είναι οι σειρές! Τα συγχαρητήρια στον σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη που έφερε εις πέρας αυτήν την «αποκεντρωμένη» υπερπαραγωγή με λίγα μόνο προβλήματα ρυθμού.

5. 1821 (ΣΚΑΪ)
Εξόργισε τους θερμοκέφαλους κι αυτό είναι από μόνο του μεγάλο κατόρθωμα. Το μάθημα Ιστορίας που κανονικά θα έπρεπε να είχαν παρακολουθήσει στο σχολείο, μέσα από μια ζωντανή παραγωγή.

6. Orient Express (ΕΤ-1)
Η Τουρκία όπως δεν την είδατε στο «Χίλιες και Μία Νύχτες» και στο «Ezel». Ο εντελώς αντιφατικός γείτονάς μας αποκαλύφθηκε μέσα από μια πολύχρωμη κινηματογραφική ματιά.

7. Φυλές της Αθήνας (ΝΕΤ)
Απ’ όλες τις εκπομπές για τους μετανάστες, αυτή ήταν η πιο ενδιαφέρουσα και όχι μόνο γιατί ομαλοποίησε την παρουσία τους. Καλύτερο επεισόδιο: τα «Κρυφά Σχολειά» σε σκηνοθεσία Σύλλα Τζουμέρκα.

8. Ελλήνων Δρώμενα (ΕΤ-3)
Στον αντίποδα της «Κυριακής στο Χωριό», ο Αντώνης Τσάβαλος ανέδειξε άγνωστες πτυχές μιας παράδοσης που αναπνέει ακόμα μέσα από τους ανθρώπους και όχι από το… φύλλο.

9. Εμπόλεμη Ζώνη (MEGA)
Οι μετρημένες στα δάχτυλα των δύο χεριών έρευνες της σεζόν ήταν όπως πάντα σωστές στην τεκμηρίωση και την παρουσίασή τους. Υπάρχουν στο site του καναλιού – αν δεν έχεις χρόνο για όλες, εκείνες για την Καθολική Εκκλησία και τους σύγχρονους κυνηγούς κεφαλών ξεχωρίζουν.

10. MasterChef (MEGA)
Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ριάλιτι, όταν τρεις συμπαθείς και –το βασικότερο– γνώστες στο αντικείμενό τους κριτές σε κάνουν να ξεχνάς ότι παρουσιάστρια είναι η Ευγενία Μανωλίδου.

11. Πρωταγωνιστές (MEGA)
Κάθε χρονιά μπορείς να εμπιστευτείς τον Σταύρο Θεοδωράκη (μ’ αυτήν την αποστασιοποίηση που σκοτώνει) ότι θα παρουσιάσει πρόσωπα και πράγματα που περιμένουν να ανακαλυφθούν κάτω από την επικαιρότητα. Και θα σε κάνει πανεύκολα να κλάψεις.

12. Φιλοξενούμενοι (ΕΤ-1)
Από το πρώτο επεισόδιο μας συγκίνησαν αυτές οι παράλληλες ιστορίες ανθρώπων που μετανάστευσαν ο ένας στη γενέτειρα του άλλου. Ανθρώπινο και διόλου μελοδραματικό.

13. Ερευνητές των Τροφών (ΕΤ-3)
Αν οι παρουσιαστές του «Top Gear» ασχολούνταν με το φαγητό, αυτή είναι η εκπομπή που θα έκαναν. Επιτέλους μάθαμε ότι το αλκοόλ δεν σκοτώνει τα εγκεφαλικά κύτταρα.

14. Εξάντας (ΝΕΤ)
Η σταθερή αξία. Με το βάρος τόσων βραβείων βάζει νέες προδιαγραφές για την καταπόνηση των επίπλων.

15. Doc on Air (ΕΤ-1)
Από τα καμάκια της Ρόδου ως τα «ματωμένα» κινητά, τα λεφτά μας έπιασαν τόπο σε μια σειρά πρωτότυπων ντοκιμαντέρ-συμπαραγωγών της ΕΡΤ.

Και ακόμα: Ξένο πρόγραμμα STAR, «Η Εποχή των Εικόνων» (ΕΤ-1), «Οικολογικά Ημερολόγια» (ΕΤ-1), «Το Κουτί της Πανδώρας» (ΝΕΤ), «Ελληνοφρένεια» (ΣΚΑΪ), «Κιβωτός.gr» (ΕΤ-1), «Εκτός των Τειχών» (ΝΕΤ), «Οι Κηπουροί του MEGA», «Εικόνα σου Είμαι» (ΕΤ-1), «Κούκλες» (MEGA).

Νίκος Βουλαλάς

————————————————————————————————————————————–

Συνέντευξη του σκηνοθέτη Αντώνη Τσάβαλου στη Βάσω Γιαννακοπούλου στο περιοδικό ΧΟΡΕΥΩ:

———————————————————————————————————————————–

Περιοδικό ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ:

Editor’s choice Νέα, τάσεις, απόψεις, σχόλια

Up & Down

Up
Όλο έλεγα να το δω και όλο κάτι τύχαινε. Βλέπεις, το «Ελλήνων Δρώμενα» προβάλλεται στην ΕΤ-3 τις Κυριακές το μεσημέρι, την ώρα που ο περισσότερος κόσμος βλέπει στον ύπνο του τι έκανε το προηγούμενο βράδυ. Απ’ όλες τις λαογραφικές εκπομπές της δημόσιας τηλεόρασης, αυτή είναι η πιο ψαγμένη και ταυτόχρονα η λιγότερο φολκλορική, γιατί απλώνει μεθοδικά τα θέματά της σε μια ιστορική συνέχεια, χωρίς να λυπάται και να νοσταλγεί μια Ελλάδα που χάθηκε. Το ταξίδι στα χιώτικα Μαστιχοχώρια μού θύμισε έναν αγαπημένο ταξιδιωτικό προορισμό, ενώ απόλυτα κατατοπιστικά ήταν και τα μουσικά ντοκιμαντέρ που υπάρχουν στην ιστοσελίδα της εταιρείας παραγωγής (www.filmellon.gr).

Down
Στο αμερικανικό «Glee», τη σειρά μιούζικαλ που έχει ξεσηκώσει δικαίως την Αμερική, παίχτηκε στη μέση της σεζόν το περίφημο επεισόδιο για τη Μαντόνα. Η σταρ δεν εμφανίστηκε, η μουσική της όμως μπλέχτηκε λειτουργικά και παιχνιδιάρικα στην πλοκή. Στο δικό μας «Μίλα μου Βρώμικα» εμφανίστηκε η Άννα Βίσση. Έπαθε για λίγο αμνησία του τύπου «είμαι-μια-συνηθισμένη-γυναίκα» και όταν συνήλθε ανέβηκε στη σκηνή για να μας πει την τελευταία της επιτυχία. Οι φαν (και η ίδια ίσως) σιγουρεύτηκαν ότι το ίνδαλμά τους αντιμετωπίζεται ακόμη ως σταρ. Εγώ, πάντως, ξαναείδα το μαντονοεπεισόδιο του «Glee» για μια αυθεντική στιγμή ποπ ελαφρότητας.

Νίκος Βουλαλάς         01/07/2010

——————————————————————————————————————————

Ποιος ρυθμός του Καραγκιόζη…
Tης Μαριάννας Τζιαντζή

Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην τον συγκίνησε ο θάνατος του Ευγένιου Σπαθάρη. Ολα τα δελτία μίλησαν με σεβασμό για τον σπουδαίο λαϊκό καλλιτέχνη και δάσκαλο, που έφυγε έχοντας με το σπαθί του κατακτήσει τον έπαινο της Πολιτείας και των επαϊόντων αλλά και την αγάπη του λαού.
Σήμερα συμβαίνει το αντίθετο απ’ ό, τι ίσχυε τα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια. Τότε, όπως διαβάζουμε στο βιβλίο «Ορέστης, ο πατρινός καραγκιοζοπαίχτης Ανέστης Βακάλογλου» του Βασίλειου Χριστόπουλου, «μπορεί να αγαπούσανε τον Καραγκιόζη, αλλά εμάς τους καραγκιοζοπαίχτες μάς βλέπανε σαν ανθρώπους δεύτερης και τρίτης κατηγορίας. Δεν ήταν όπως τώρα με τους δημοσιογράφους και την τηλεόραση που οι καραγκιοζοπαίχτες ανεβήκανε κοινωνικά και θεωρούνται λαϊκοί καλλιτέχνες. Τότε ο καφετζής (οι περιοδεύοντες καραγκιοζοπαίχτες συνήθως έδιναν παραστάσεις σε καφενεία) μπορεί να ήθελε τον Καραγκιόζη στο καφενείο γιατί ήξερε πως θα μαζέψει κόσμο, αλλά τον καραγκιοζοπαίχτη δεν τον έβαζε σπίτι του. “Παίξε, αλλά ύπνο δεν έχω”, σου έλεγε. “Καλά, θα βολευτώ στο καφενείο”. Αλλοι ούτε στο καφενείο σε βάζανε. “Δεν έχει ύπνο, το καφενείο κλείνει για όλους”».
Η τηλεόραση τιμά τους ήδη καταξιωμένους καλλιτέχνες του θεάτρου σκιών, όμως η καρδιά του Καραγκιόζη δεν χτυπάει στο γυαλί. Ισως να χτυπάει μόνο σε τόπους ταπεινούς και ξεχασμένους. Κάποια κανάλια προβάλλουν κωμωδίες του Καραγκιόζη στην παιδική τους ζώνη, όμως ο ίδιος ο Καραγκιόζης είναι εξόριστος, ξεχασμένος, καταφρονεμένος. Μερικές φορές κάτι από τη λαϊκή σοφία του φτερουγίζει φευγαλέα στο γυαλί, όπως πρόσφατα συνέβη σε μια εκπομπή του «Παρασκήνιου» (ΕΤ1) για τον Γιάννη Κιουρτσάκη ή σε ένα ντοκιμαντέρ της σειράς «Ελλήνων δρώμενα» (ΕΤ3) για τον Αθω Δανέλλη, καθώς και στην «Παράβαση» (ΕΤ1), πριν από 15 ημέρες, όταν καλεσμένος ήταν ο σκηνοθέτης Δήμος Αβδελιώδης, ένας σεμνός δημιουργός που μίλησε για την παράστασή του «Ο Μεγαλέξανδρος και ο καταραμένος δράκος». Ο παρουσιαστής, ο Κώστας Γεωργουσόπουλος, αναφέρθηκε σε ένα περίφημο κείμενο του Φώτου Πολίτη, νομίζω του 1931, για τον «ρυθμό του Καραγκιόζη», τις συγκοπές και τις παύσεις του, και υποστήριξε ότι ο ηθοποιός που δεν έχει νιώσει, δεν έχει γνωρίσει ουσιαστικά τον Καραγκιόζη, «δεν μπορεί να παίξει νεοελληνικό έργο».
Η τηλεόραση συνέβαλε στο να σχηματίσουν οι νεότερες γενιές μια ιδέα για το θέατρο σκιών, όμως ο Καραγκιόζης για να ανασάνει χρειάζεται τη ζωντανή παράσταση, τον πάνινο μπερντέ, τη μαρίδα, ακόμα και το εισιτήριο. Πώς να συγκινήσει η «αποθέωση» το παιδί που είναι μαθημένο στον καταιγιστικό ρυθμό των γιαπωνέζικων καρτούν και των βιντεογκέιμ δράσης; Η τηλεόραση συντηρεί την ανάμνηση του Καραγκιόζη, όμως δεν μπορεί να του δώσει το φιλί της ζωής.
Ποιος ρυθμός του Καραγκιόζη… Στην τηλεόραση κυριαρχεί ο ρυθμός της αρπαχτής, της ευκολίας, της άμεσης ανταπόδοσης σε αντιστοιχία με τον αμείλικτο ρυθμό της επιβίωσης και του ανταγωνισμού, που φαίνεται να κυριαρχεί στην πραγματική ζωή.

Hμερομηνία :  12/5/09
Copyright:  http://www.kathimerini.gr

——————————————————————————————————————————

rebetcafe.blogspot.com

Το Πεντοζάλι και τα Σφακιά

Στην εκπομπή «Ελλήνων δρώμενα» σήμερα το πρωι στην ΕΤ 3 προβλήθηκε ένα πολυ καλο ντοκυμανταίρ για το χορο Πεντοζάλι ή τον Πεντοζάλη -όπως λέγεται- ο οποίος δημιουργήθηκε στα Σφακιά το 1769 με το ξεκίνημα του ξεσηκωμού υπο το Δασκαλογιάννη, μια εξέγερση που δυστυχώς πνίγηκε στο αίμα αλλα ήταν η πρώτη και μετα ακολούθησε η εξέγερση στην Ηπειρο, η χάρτα του Φεραίου και όλη η προετοιμασία απο τους Φιλικούς, που δυστυχώς καθοδηγήθηκε απο τις μεγάλες δυνάμεις ώστε να απελευθερωθεί ένα μικρο κομμάτι της πρώην Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Η ιστορία που ακόμα και στην Κρήτη είναι σχετικά άγνωστη, λέει ότι ο Δασκαλογιάννης προσκάλεσε τον καλύτερο βιολάτορα της εποχής τον Τριανταφυλλάκη ή Κιόρο (τυφλος) απο τις Λουσακιές Κισάμου παραγγέλνοντας του να συνθέσει ένα σκοπο που θατον χορέψουν σε μια γιορτή στα Σφακιά, το οποίο ήταν το σύνθημα για τη συγκέντρωση των οπλαρχηγών και το ξεκίνημα της εξέγερσης. Οι 12 οπλαρχηγοί χόρεψαν ο καθένας απο μιά ξεχωριστή μελωδία στον καινούριο αυτο χορο που στηρίχτηκε σε επαναλαμβανόμενες μουσικές φράσεις πάνω στην πυρρίχια αρχέγονη μουσική της Κρήτης, όπως έλεγε και ο αείμνηστος Κώστας Παπαδάκης ή Ναύτης. Η γρηγοράδα και η δύναμη που του δόθηκε οφείλονταν στην ορμη της σύγκρουσης για την οποία ετοιμάζονταν οι Σφακιανοί υπο την καθοδήγηση του Ηπειρώτη δάσκαλου και επαναστάτη Δασκαλογιάννη γι’αυτο και χορεύεται με λεβεντιά !!
Το φίλμ αποτύπωσε πετυχημένα το ιστορικό, με επι τόπου κινηματογράφηση και πολλες μαρτυρίες Σφακιανών μικρων και μεγάλων με την ντοπιολαλιά που ευτυχώς κρατάνε ακόμα ζωντανή και δύο ομάδες χορευτών με μουσική απο τους Γιώργη Γαλάνη, Γιώργο και Κώστα Κουρκουνάκη, Γιώργη Μαγγελάκη και Λευτέρη Στριλιγκά. Ίσως να έλειψαν κάποια περισσότερα εξωτερικά πλάνα αλλά αυτο είναι άποψη του σκηνοθέτη. Ο γερο-Σφακιανός γύρω στα 90 όμως (αν δεν κάνω λάθος είναι Βοτζάκης απο την Ανώπολη) ήταν πράγματι με την παρουσία του και την ομιλία του ζωντανή εικόνα των Σφακιώ !! Ο Παπασήφης που με τη σχολη χορου μαθαίνει τη νεολαία τα παλαιϊκά έθιμα μίλησε εμπεριστατωμένα και όλοι που συμμμετείχαν μίλησαν απόλυτα σωστα, λεβέντικα και μετρημένα.
Να πούμε συμπληρωματικά ότι ο Κιόρος είναι και ο συνθέτης του πρώτου συρτού ή Χανιώτικου ή Λουσακιανού που χορεύτηκε πρώτη φορα στα Πατεριανά, ένα μικρο κι απόμακρο οικισμό της Κισάμου που τώρα είναι ακατοίκητος, αλλά μια φορα το χρόνο, του Χριστού στις 6 Αυγούστου γίνεται πανηγύρι στο διαμορφωμένο χώρο στην πηγη που τρέχει νερο όλο το χρόνο, όπου συρρέουν πάρα πολλοι Κισαμίτες και στήνεται γλέντι με τοπικούς βιολατόρους.

Ενα λοιπον ακόμα ωραίο οδοιπορικό της ΕΤ-3 που μας κάνει να νοιώθουμε ότι κάποια απο τα πολλα χρήματα που πάνε στην ΕΡΤ απο το δημηνιαίο «χαράτσι» του απλου Ελληνα, πιάνουν τόπο.

ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ TO REBET CAFE, ΚΥΡΙΑΚH, 29 ΜΑΡΤIΟΥ 2009

———————————————————————————————————————————–

Της ζωής και «της τέχνης τα φαρμάκια»
Tης Μαριάννας Τζιαντζή

Hμερομηνία :  21/2/09
Copyright:  http://www.kathimerini.gr

———————————————————————————————————————————–

Η αξέχαστη «Σκάλα του Μιλάνου» στο Βόλο
Tης Μαριάννας Τζιαντζή

Ελλήνων Δρώμενα, δημοσίευμα

Hμερομηνία :  14/3/09
Copyright:  http://www.kathimerini.gr

———————————————————————————————————————————

«Ποιος έχτισε τον κόσμο;»

Tης Mαριάννας Tζιαντζή

Αυτή την ερώτηση έκανε ο δεσπότης σε έναν Πυρσογιαννίτη που ήθελε να γίνει παπάς. Η σωστή απάντηση θα ήταν «ο Θεός», όμως αυτή που δόθηκε ήταν «η Πυρσόγιαννη».
«Καλά, δεν βοήθησε και κανένας άλλος;», ρώτησε ο δεσπότης.
«Βοήθησε και λίγο η Βούρμπιανη».

Με αυτό το ανέκδοτο άρχισε το «Ταξίδι των μαστόρων», το τέταρτο επεισόδιο μιας ωραίας σειράς της ΕΤ3 με τίτλο «Ελλήνων δρώμενα» (σκηνοθεσία και κείμενα του Αντώνη Τσάβαλου), όπου καταγράφονται εκφράσεις του ελληνικού πολιτισμού στους τόπους που γεννήθηκαν και με αφηγητές τους ίδιους τους ανθρώπους που παραμένουν φορείς αυτού του πολιτισμού ή κρατούν ζωντανή τη μνήμη του.

Ξακουστούς «πετράδες» έβγαζε κάποτε η Πυρσόγιαννη, όπως και άλλα χωριά της Ηπείρου. Ο αρχιμάστορας, οι χτιστάδες και τα μαστορόπουλα ταξίδευαν σε όλη την Ελλάδα και έχτιζαν σπίτια, γιοφύρια, εκκλησίες. Στην εκπομπή μιλούν γερόντισσες που ο παππούς, ο πατέρας και ο άνδρας τους ήταν χτίστες, μιλούν και ηλικιωμένοι που βρέθηκαν «από 13 χρόνων στην πέτρα». Αυτοί μιλούν για τη δουλειά τους με καμάρι, αλλά και χωρίς να λησμονούν τα βάσανα του ξενιτεμού. Πελεκημένα τα πρόσωπά τους, γεμάτος χυμούς ο λόγος τους. «Κάθε πέτρα έχει τον τόπο της», «θέλουν ζύγισμα οι γωνίες, αυτή είναι η τέχνη», «παιδιά πάνω από 12 χρόνων δεν έβλεπες στο χωριό» (τα «παιδιά», δηλαδή τα αγόρια, έφευγαν μαζί με το μπουλούκι, ήταν «Οχτώβρης μήνας χτυπούσε ο κώδωνας, έπρεπε να φύγουμε…» και τα μέλη «του συνεργείου» επέστρεφαν το καλοκαίρι για το θερισμό και το πανηγύρι.

Εφευγαν με μουλάρια και χωρίς κινητό τηλέφωνο για το άγνωστο. Ολοι μαζί θα έτρωγαν, όλοι μαζί θα ξεπάγιαζαν, όλοι μαζί θα πεινούσαν. «Α-βε-βαι-ό-τη-τα», λέει τονίζοντας μία μία τις συλλαβές ένας παλαίμαχος της πέτρας. Και σήμερα αβεβαιότητα για τους μάστορες και ακόμα μεγαλύτερη για τα κάθε λογής μαστορόπουλα που βγαίνουν από τα κόλετζ, τα ΙΕΚ, τα πανεπιστήμια…

Σήμερα ικανότατοι Αλβανοί πετράδες χτίζουν τζάκια, τοίχους, μάντρες στην Αρκαδία, στις Κυκλάδες, παντού, όμως η εποχή των μπουλουκιών έχει περάσει και ο καθένας γίνεται μάνατζερ και εργολάβος του εαυτού του. Ο κύκλος έχει σπάσει, η πορεία είναι γραμμική και ατομική.

Hμερομηνία : 22-03-2008
Copyright: http://www.kathimerini.gr

———————————————————————————————————————————

ΕΤ3 Τριπλή ελπίδα για ευρωπαϊκή διάκριση

Με τρεις εκπομπές συμμετέχει και φέτος το τρίτο κρατικό κανάλι στον ετήσιο διαγωνισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης Δημόσιων Περιφερειακών Σταθμών (CIRCOM) για τα καλύτερα τηλεοπτικά προγράμματα της Ευρώπης.

Συγκεκριμένα, την περασμένη εβδομάδα ο δημοσιογράφος του σταθμού Κώστας Μπλιάτκας ταξίδεψε στη Νυρεμβέργη, στο πλαίσιο της συνάντησης της διεθνούς επιτροπής προσωπικοτήτων της τηλεόρασης, ώστε να επιλεγούν οι υποψήφιοι κάθε κατηγορίας, υποβάλλοντας τις προτάσεις της ΕΤ3 για τον φετινό διαγωνισμό. Έτσι, τον επόμενο μήνα όταν και θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα, η ΕΤ3 θα μετρήσει τις δυνάμεις της στις κατηγορίες καλύτερου ντοκιμαντέρ όπου διαγωνίζεται με το επεισόδιο «Για μια αγάπη Ανωγειανή» της σειράς «Ελλήνων δρώμενα», η ιστορική σειρά του Ηλία Μαμαλάκη «Χώματα με ιστορία» διεκδικεί το βραβείο καλύτερης τηλεοπτικής μυθιστοριογραφίας, ενώ ο Παντελής Σαββίδης με τις «Ανιχνεύσεις» του διαγωνίζεται στην κατηγορία βίντεο – δημοσιογραφίας.

Hμερομηνία : 16/04/2010
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ